<Server-Info>
Server: Aspect (1245284198261063762)
Channel: ticket-billing-jennie035386 (1545446776457404469)
Ticket Type: BILLING
Ticket Owner: 1534509376847482929
Created: 9/4/2026, 2:53:44 PM
Locked: no
Claimed: 1168610887066730520
Messages: 4

AI Ticket Summary

- **Issue:** The user requested a refund for a one-year subscription purchased through Google Play for approximately 60,000 KRW on August 29. They used the service for one day, deleted the app, and reported that Google Play denied their refund request. They also stated that two prior support inquiries had gone unanswered. - **Staff response:** Staff apologized for the delay and explained that Aspect does not provide manual refunds under its policy. They advised the user to submit another refund request through Google Play or contact Google customer service by email. - **Final outcome:** No refund was issued by Aspect, and staff stated they could not expedite or manage the refund because Google handles the requests.

This is the start of #ticket-billing-jennie035386 channel. Hello @Jennie! Thank you for opening a **Billing Support** ticket.
Please take a moment to clearly describe your issue or request so our team can help you as quickly as possible.

**Tips for a faster response:**
• Explain your situation in detail (what happened, when, and where).
• Include screenshots or links if relevant.
• Keep your language polite and respectful.
• Avoid tagging staff members directly — we’ll respond as soon as possible.

Once a member of @Community Manager, @Helper, @Moderator, @Trial Helper has reviewed your ticket, you’ll receive a reply here.
If you opened this ticket by mistake, press the **Close** button and follow the prompt to request closure from staff.

Thank you for your patience and cooperation!
Hello, I’m contacting you directly regarding a refund request.

I purchased a one-year subscription for approximately 60,000 KRW on August 29. After using the app for only one day, I realized that the service was not what I expected, so I stopped using it and deleted the app.

I requested a refund through Google Play on August 30, the day after my purchase. However, my refund request was denied. I also contacted the app through the provided support/contact option twice, but I have not received a response or any email regarding my refund.

I have been waiting for a response since August 30, but as of September 4, I still have not received any update or refund.

I only used the service for one day and have not used it since. I do not intend to continue using the service, so I would really appreciate it if you could process a refund for this one-year subscription.

I’m contacting you here on Discord because I have not received any response through the previous support requests.

Thank you for taking the time to look into this. I would really appreciate your help with the refund.
Hello, I’m contacting you directly regarding a refund request. I purchased a one-year subscription for approximately 60,000 KRW on August 2 Hello!
I am sorry that your refund is taking this long with the google customer support.
However, **Aspect does not provide manual refunds** because of our policy. You may want to try again and request an other refund (you can also mail this customer service for more availability).
So, there is **no** way Aspect can help you getting a refund faster, because we are not the one managing the requests and have no actions on it.
Thank you for your understanding! Best regards. ❤️
Exported transcript automatically when the ticket was closed.
Top participants:
2 - @jennie035386#0 (1534509376847482929)
1 - @Aspect Assistant#2405 (1479500542832021527)
1 - @a.l.e.y.x#0 (1168610887066730520)